pEnGiKuT BoYLoBo

Wednesday, November 11, 2009

........Aku Sudah Kembali......

MUAHAHAHAHA.......aku sudah kembali.....aku sudah kembali..........begitu lamanya aku menyepi........kini aku dah kembali.....aku sudah kembali beb..........dunia lihatlah aku dan aku sedang melihatmu.........hahahaha......peh rase keras n kematu jari ni menaip.......betapa lamanyer aku bertapa di gunung semanggol akhirnya aku kembali..........

Orait.....orait......sekarang nak bagitau kat korang semua......korang bilo dtg melawat or lepak sat....or klik2 nuffy aku mesti korang tgk blog aku ni dok asyik tulisan jer.....mesti korang dok kutuk aku kata apo la mamat ni dok menaip jo....gambo haram satu pun takde.....dah plak tu dok tulis merapu jer....hahahahaha......ADA AKU KISAH........hahahahaha.....takpe2 penantian korang semua akhirnye dah sampai.....korang semua dah leh tgk gambo kat dlm blog aku......eeemmmmmm.......rase nyer tak berapa sodap nak panggil blog.....wa tukaq sikit nama dia....wa mau panggil dia nukilan.....haaaaaaa.........yezzzaaaaa.......NUKILAN.......ehem....ehem......

Dengan ini.....segala hormatnye.....wa mau persembahkan.....gambar pertama....gambar sulung di dalam nukilan saye.....cehhhhh....saye konon....konon.......hehehehe........jeng...jeng...jeng.......dipersialakan........ni dia gambo saye sedang bertapa di gunung semanggol selama 1001 malam............


3 comments:

Yanmie said...

wakakaka poyo lah...kelakar je tgk..lama tu bertapa tu..hehehe

Ms AiReEn MoHd said...

hello, sampai 3am semlm u tido....ni u bt...tulis entry ni, bertapa klik klik nuffnang ehh...ok boo me da klik klik 10 kali u punye nuffnang, kang kat opis u klik me gak ekkkk, mwaks lurve u....ehh over lak aku kan....

Annaster said...

boy bertapa ke??? keh keh..
ilmu apa yg nk didalaminya la tuh???